En Knasig Intervju


Vi fick förra gången veta att du gillar att sitta på golvet. Jepp
Finns det något mer konstigt du gillar? Hahaha! Kanske det :)
Som... ? Jag använder ett tomt påslakan som täcke när jag sover
Varför det? Tja, svalare och skönare :)
Jaha. I alla fall, du är ute och går ofta? Oh, ja jo, det gör jag
Hur långt då ungefär? Skulle väl gissa på runt 7 -8km varje dag
Tänker på vikten va? xD Nja, mer för att jag är riktigt uttråkad
Du ser lite överviktigt ut. Hmm, mjo okej...
Du är Thailändare va? Ja, jo det är jag. Asiat, du vet. Syftar du på min storlek nu?
Du är ganska stor. Nä, det tycker väl jag inte? 170cm, 70kg okej lite tung men...
Äter du mycket ris? Öh... ja det gör jag, eller gjorde när jag bodde i Linköping
Ris och nudlar? Det med ja... och grönsaker samt kött, om du vill veta
Det mesta av det goda livet? Hahaha, så kan man se det också :)
Mycket chips, Godis och läsk? Nja, kanske i början, men läsk, nej!
Var du fet som en tunna då? lol
Gillar du tjejer? lamo. Gör du?
Nu frågar jag dig. Klart jag gör. Vem gör inte det?
Du har en hel del på din blogg. Betyder det något? Och det skulle vara...?
Ja, säg det du. Hrm... Inte mer än nödvändigtvis?
Jasså? Alla dom där söta Koreanskorna du har? Ja dom är fina, eller hur?
Du snackar en hel del koreanska? Nja, inte så mycket, men jag lär mig nya ord :)
좀 더 크게 말씀해 주시겠어요?* LOL. Pratar jag inte tillräckligt högt eller? HAHAHAHA!
I alla fall, är det ett svårt språk? hahahaha... du är rolig du....
Men svara på frågan. Hrmm, ja jo, det är ett ganska svårt språk, man måste plugga mycket :)
Hur lär du dig det? Över internet, och genom att se på filmer och läsa korta texter :)
Du låter som en skit när du pratar koreanska. Hahah, skall jag tala högre? :D
Du gillar SNSD va? Det var hemskt vad du byter ämne hela tiden
Men gör du det? Nej jag gillar inte deras låtar.
Vad säger du om deras Plastic Fantastic? Det är väl deras ensak. Dom suger i alla fall :)
Wondergirls? Inte direkt
VAD TYCKER DU OM WONDERGIRLS? 좀 더 크게 말씀해 주시겠어요?
Tycker du So Hee är söt? Kanske det :) Ful är hon inte i alla fall.
Plastic Fantastic? Nej men det är något som du skulle behöva
Håll käften. 안녕히 주무십시요!** Hahahahah! 안녕히 가세요*** på dig! xD

* Kan du tala lite högre, pls?
** God Natt!
*** Hej då!




Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0