Lite Nytt - 8 Bits Sound :D

Hej igen!

Hade tråkigt så jag gjorde om min sida lite.. igen! -.-
Jag addade ett trevligt litet spel allra överst på sidan, motsvarande Peters Paintboard, hahaha! Satt och spelade det lite på min egen blogg - i ca 1h :S Det må vara gammalt och i 8bitars sound, men snacka om beroendeframkallande det är xD Kom nästan fram till bossen, men så dg jag en gång för mycket, så jag fick starta om igen :S
I alla fall hur långt kommer ni? xD

Jag tror jag slagit rekord i att vara ute och gå - det här är 23:e gången jag går 8km på 2 månader! Låter lite, men det är ifa en början, eller hur Peter? xD Man känner redan nu att 8km börjar bli lite väl kort, man vill liksom bara fortsätta att gå :D Det är något maniskt över det; "Once You Pop, You Can't Stop!"
Ligger nog mycket sanning bakom Pringles slogan, hahaha!

Du borde testa Peter, det kan visserligen gå lite trögt i början, men sen så banar det iväg, hahaha! Frisk luft i lungorna och solsken är ju den absloluta bästa medicinen för bättre inlärning och koncentration!

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    David    @}>->--

funkar detta?

2009-04-05 @ 23:06:25

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0