Peters Beställningsjobb klar!

Jebbla ÄNTLIGEN blev bilden klar! Det här var nog det jobbigaste jag gjort, med tanke på detaljerna. Bara kläderna tog 5h! (samanlagda tid, annars tog hela bilden 4 dagar )-.-
I alla fall, jag fick lite annat att göra, så det drog ut på tiden - jag ber om ursäkt - men här är den i alla fall :D
Är du inte nöjd med denna, så slår jag ihjäl dig! xD



Okej, jag skippade Temat "Vietnamesisk", alla säger ju att det "blir" Kineser istället (fast för somliga som inte är asiater, så är Kina = Hela Asien xD)
Jag körde med samma stil som förra bilden, Ms Paint (kläderna) varvat med PSP Cs4 (ansikte, skuggor, armar och ben). hahah, jag börjar att gilla den där kombinationen nu :D

Totalt tog bilden runt 7h att göra, men eftersom det drog ut på tiden pga andra saker, så tog det 4 dagar. Och vad gjorde jag då? Hmm, först administrerade jag ett forum på nätet. Där försvann EN dag. Sedan glömde jag bort att rita, där gick andra dagen. Tredje dagen Jobbade jag på en webbsida åt en polare, så där rök den dagen, och igår gick jag på en promenad så där försvann den fjärde :D

Jag vet inte om hon blev så sexig, förutom att hon sitter och suger på sina glasögon, men hon är i alla fall gjord till dig Peter, så här har du din bild.

Med all respekt å Peters vägar, så heter bilden INTE Peter, men jag döpte henne till Yuki, eftersom Peter så mycket älskar det namnet :D Så varsågod Peter, dags att börja dregla, hahaha!

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

omg såååååå fint den är =) JA ÄLSKAR DEN :P whaaa skit najs överlag och helt underbar me dkläderna XD 10/10 ^^

2009-04-17 @ 12:31:47
--<-<{@    Jong Lee    @}>->--

.... LOOOL ....





jävla Davve xD





han måste bara trycker ner mig psykiskt med sina bilder -.- :D :D :D



Jag veta precis vad du vilja säga med den där bilden - även om den vara till Peters! -.-



m̀hóu gáau ngóh! xD xD xD

2009-04-17 @ 12:40:36
--<-<{@    Anonym    @}>->--

hahaha, jag visste att Peter skulle hetsa upp sig... :D Tack för att du uppskattade den så mycket :D



Jong Lee: Du är ju helt hjälplös... :D



Hur många gånger har jag inte försökt lära dig rita en männsika? Du måste ha tålamod! :D

2009-04-17 @ 14:53:42
--<-<{@    becky    @}>->--

assåå shiieeet...äkta pro juh ;-o...kläderna ritar du ur fantasin lr haru nån bild att kolla på? =P

2009-04-19 @ 00:04:57
URL: http://mdjileh.blogspot.com
--<-<{@    David    @}>->--

Nej, jag brukar inte måla av saker, för det är jag bara absolut sämst på :S



Ritar jag av saker får jag värsta prestationsångesten, så jag ritar ur minnet och det är den typen av teckning/målning jag är skolad till :D Det som gör kläderna så verklighetstrogna är inte detaljerna, utan sättet du ritar linjerna och skuggningen... Tack för att du gillade bilden! :)

2009-04-19 @ 09:06:21

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0