Vietnamesisk Flicka

(4 dagar)

Försökte mig på något lite svårare idag, att rita en Vietnamesisk flicka ur minnet. Ser mer ut som en Taiwanese men ändå :S Man är ju ganska ringrostig efter alla dessa år utan att knappt ritat något ansikte - i alla fall inte seriöst. Ritar mest på papper med blyerts. Nåväl, här är mitt resultat - kanske inte det bästa jag gjort, men ifa helt okej - blev nöjd med tanke på åren som gått :D


Jag vet inte om hon såg så jätte vietnamisk ut, men hon ser i alla fall ut som en asiat! xD
För en gångs skull använde jag Photoshop till att göra ansiktet och MS Paint till att rita kläderna. Normala fall brukar det ta 1 - 2h timmar för mig att rita på datorn, men nu när man legat av sig så tog det 5h!!! -.-

Och btw - hon sakanr faktiskt inte ett ögonbryn, jag ritade faktiskt DIT ett, men det såg så konstigt så jag valde att låta den döljas bakom hennes lugg :)

Som ni också kanske lagt märke till, så gillar jag att kombinera svartvitt med bara en enstaka färgfyllning :) Tycker det blir mer dramatisk intryck på bilden då :D

Måste ut och gå - fen man har ju suttit inne hela dagen ju 0_O

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

hmm kan inte dömma precis men förtsa ögonkastet liknar det väl en kines eller vietnamnes pga att det liknar en som jag känner elle rhar sett XD

2009-04-10 @ 18:31:08
--<-<{@    peetah    @}>->--

btw den va fin XD oh jg kom på en sak du som är så bra på att rita kan du inte rita ngt sexigt XD

2009-04-10 @ 18:32:12
--<-<{@    David    @}>->--

Hahaha, sexigt? xD



Var det inte som så att ni tyckte sådant var sencurerat? :D Men i alla fall, visst kan jag rita det, men det blir inget PORR, det kan jag säga redan nu :)



Skall se om den blir klar i morgon :)

2009-04-10 @ 19:54:44
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Väldigt skillad bild! Jag tycker det ser ut som en kines though xD

2009-04-10 @ 20:37:06
--<-<{@    David    @}>->--

Hahaha, fan min Hong Kong vän kommer att vinna vadet! I alla fall, det skall vara en Vietnames, hihih :D



Synd att Jong Lee kan läsa svenska xD



Tack för att ni tyckte den var fin :)



Ha en bra kväll!

2009-04-10 @ 20:55:25
--<-<{@    Jong Lee    @}>->--

Hahaha David, inte dåligt! Tyvärr verkar det som vänner dina inte tycka det ser ut som Vietnames, hahaha! 50 kronor till mig hahaha!



Men mig gilla bilden - mycket fin, du alltid varit bättre på rita än mig -.-



Du komma upp till Karlskoga någon gång och hälsa på mig!



/// Jong Lee



Ps Ursäkta min dåliga Svenska, just lära mig svenska :D

2009-04-10 @ 21:00:57
--<-<{@    peetah    @}>->--

hmm pongi kanske känner jong lee ?XD

2009-04-11 @ 13:08:05
--<-<{@    becky    @}>->--

haha, jaa, den va fin xD...men d ser ut som en kines xD...

2009-04-11 @ 14:56:10
--<-<{@    David    @}>->--

Jong Lee: Glöm det! xD Hahah du skall få dina pengar, de e lungt :D



Peter: Mjo kanske det? Du kan ju fråga henne, men jag förstår nog inte riktigt varför hon skulle göra det :D



Becky: Tack så mycket, ja, jag vet jag misslyckades totalt med min vietnamesiska look och så blev jag 50 spänn fattigare! :D

2009-04-11 @ 15:39:25
--<-<{@    peetah    @}>->--

mjoo för dem bor på samma stad ?XD

2009-04-12 @ 12:02:46
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Bor din friend Jong Lee i karlskoga? :O

2009-04-15 @ 22:47:33
--<-<{@    David    @}>->--

Ja, det gör han - jag vet inte vart, men någonstans i KGA, och jag tror han går på universitetet där



Ursäkta att jag inte varit inne på min blogg på väldigt länge :S

2009-04-17 @ 09:01:36

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0