WoW or not?

Igår talade jag med en polare, som jag faktiskt nyligen har träffat. En riktigt bra polare, lugn, cool och pratsam. Det finns inget bättre än pratsamma v'nner, hahaha! Ifa, vi kom ju naturligtvis in på ämnet spel, och han lirar ju som sagt - WoW - ett spel som jag inte riktigt har fallit för förut. Han började i alla fall berätta lite om sin gubbe han hade, och visst han gjorde mig lite nyfiken, kanske mest för att jag har en helt annan inställning till detspelet nu än förut?

Förut så var det att mina polare som spelade det spelet, bara satt och snackade om det i timmar i sträck, så man till slut bad dem att hålla käften rakt ut :D Nåja, jag har spelat många olika spel, mestadels MMORPG games (which stands for Massive Multi Online Role Player Game), bla.

Metin2,
Shaya,
Rappletz,
Airrevial,
EVE,
 L2 (Lineage 2)

Och nu till sist, WoW. L2 var nog det bästa spel jag spelat när det gäller grafik och handling, man levde sig verkligen in i det spelet. Snygga karraktärer, coola miljöer och nice combat systems. Synd bara att det inte var free, så man behövde betala för att spela. Men om det finns något spel av alla ovannämnda, så är faktiskt Metin 2 det spel som jag lagt ned mest tid och kärlek till. Både när det gäller investering i pengar, och tid. Metin 2 var dock free, men man kunde ju köpa grejer från Intem mallen. Jag hade några riktigt bra snubbar där, den bästa av dom alla var YenXie, Urara och Fast Forward (senare mer känd som MrOizo).


Ser ju rätt okej ut, från WoW, och det här är min polares char. Inte bättre än L2 dock :/




Den här kommer från Lineage 2. En av de bästa spelen jag spelat på länge. Ninjan i svart är jag.




Hohoho, gammla kära Metin 2, min YenXie :D Spelet för många minnen bak i tiden :D



Och det här är Urara, min ninja :D






Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    Tess    @}>->--

Metin är ett bra spel..! och ihh det var där vi träffades (H)

2009-04-23 @ 16:27:18
URL: http://endorphine.blogg.se/

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0