Korean traditional Music



Okej, det här är lite udda, men det låter inte för dåligt om man verkligen bjuder till. Filmen har lite olika inslag. Lyssna själv och bedöm, men enligt mig får den en 5/10.




Den här killen är duktig, och musiken mycket bra. En av de bättre versionerna av Arirang so far. Den får klart 8.5/10 från mig! Lyssna på den, jag rekomenderar det!




Även om musiken är den bästa, så tror jag ändå att utomhusstämningen är den bästa! Att spela ute i naturen som dom gör måste ju vara fantastiskt, så där i skymningen bland träd och en fin vy över bergen och havet där bakom. Inte en för stor publik som vrålar, alla sitter avslappnade och lyssar till kvällskonserten... fin fint! 4.5/10 av mig, men 8/10 för atmosfärisk känsla! xD
 


Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0