Arirang

Hej!

För er som har besökt min blogg förut, nu har jag bytt namn och även bloggadress.
Numera går den under det här namnet; Arirang, efter en känd Koreansk folksång.
Layten och interfacet kommer dock att vara densamma, och jag får starta igång med bloggandet nu.

Anledningen till varför jag bytte, berodde på att det första namnet lät som namnet på en porrsida, och  för att det var oseriöst namn på en blogg. Dessutom lät det fånigt, ärligt talat :S

Så, om någon Crew kommer, detta är inte en CopyCat som är i farten! Oriental Twilight har blivit avslutad och borttagen av mig, den finns alltså inte kvar längre. Men dock så finns jag kvar! :D
Arirang Festival

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

blommmmmor :D

2009-02-04 @ 12:23:25
--<-<{@    Anonym    @}>->--

jodå, det är den årliga Arirang Festivalen! :D

2009-02-04 @ 12:35:09

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0