Det Tar sig :)

Hehehe, nu har jag börjat komma igång med designen... förvåningsvärt mycket man kan göra ändå med den här editorn :) Ha, man känner sig ganska ringrostig när man väl börjar koda igen; det var ju ett väldans bra tag man höll på med sådant här xD. Jag var 15 sist jag gjorde det, om jag inte minns helt fel... 5 år sedan, hahaha!

Nåja, än så länge har jag nöjt mig med att flytta runt på olika objekt på sidan, och så några annorlunda lösningar på länkar; istället för en textad länk, så har jag gjort bildlänkar, som ni kan se till höger. När sidan har laddads klart (det är en konstig bugg), så får ni se vad som händer när man för pekaren över länken! ;)

Nåja jag blev i alla fal väldigt nöjd med det - och det kommer fler bildlänkar naturligtvis! Och sedan skall jag väl ändra på lite mer saker som gör sidanmer interaktiv :) Har pillat med den hela dagen nu, skall nog ta och sluta för idag nu :)

Sov gott allesammans!

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0