Konstigt?

En rolig grej på YesStyle:

Jag surfade runt lite på skoj, spanade in deras ursnygga grejer.
Jag såg ett par mycket fina smycken för otroliga 7000$ (typ runt 50000kr). Inget märkvärdigt med priset, men om man kollade lite nogare:

(Inom smyckes avdelningen)
Längst upp till höger så står det något med: "Fraktfritt vid köp över 150$ (alla produkter) Internationell leverans"
Alltså, man betalar ingen avgift för transporten.

Nedanför själva informationen om smycket och betalningssätt: "230$ Fee för Fri International Shipping"
Här betalar du tydligen för att få en kostnadsfri leverans.

Betala för FRI leverans eller vad? 0_o


LOL säger jag bara.

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

vad fan vare för smycke du tittade på + 50 000 kr ???



i dunno men det kanske bli frifrakt om du köpe rsaker ?XD kanske bar ainte ändrat helt i systemet :P

2009-02-10 @ 10:53:07
--<-<{@    David    @}>->--

Jo, det var ett halsband som hade ett par 18karat diamanter och som var gjort i typ silver och guld. Skall se om jag orkar leta fram det igen... rätt många sidor man bläddrade igenom :S



Hahah, jag gjorde bara lite anspråk på deras "engelska" :D

2009-02-10 @ 13:47:30

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0