Li Marshall

Phu, äntligen färdig med omplaceringen av drygt en halv miljon MP3 låtar :S
Jo, man var ju tvungen att rensa ut lite, har drygt 50/50 av MP3 och Wave, och det är ju wave-filerna som tar space. Jag fick ungefär 25gb mer space efter 5h av rensande :D

Jag omorganiserade mapparna, skapade en helt ny mapp för musik, och gjorde nya undermappar. Så nu är det hela ordnat som sådant: alla Techno låtar ligger i en enda mapp, en mapp för MP3 och en för Wave, osv.
Då blir det lättare att rensa ut,än att ha 2500 mappar att gå igenom :D

Förresten, en ny Karraktär från min story; LI MARHSALL!

Hon är i och försig ingen ny karaktär, men det är första gången som hon avbildas, så denna bildär lite unik trots allt!
Fortfarande samma gamla MS Paint det går ju lättare att rita i det programmet än i PP.

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

hur länge tar det för dig att göra en sådan bild ?

2009-02-23 @ 10:12:46
--<-<{@    David    @}>->--

Hej Peter!

Hmm, det beror på hur fokuserad jag är (Du vet - jag är ju en "mångsysslare" när det gäller att sitta vid datorn, hahaha), men tja... upp till två timmar, ibland 1, om jag jobbar fort. Den här bilden tog tre dagar, eftersom jag hade så mycket annat att göra, så jag ritade bara lite då jag hade tid.

2009-02-23 @ 12:32:14

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0