SNÖ...!?

Men vad i helsike då.... tittar man ut genom förnstret kan man ju tro att man är tillbaks i December 2008 <-.->

I alla fall så skulle jag till stan idag, men jag bor en mil ut på landet, och så som det snöar har man ingen lust att cykla - På gotland är allt över en mil = 1 ljusår i distans. En enkel jämförelse: I Ryd så går bussen 1 gång var 20 minut. Här går dom 5 gånger per dag, 6:00, 7:30, 9:15 och 15: 30 och 16:30. Och så kostar det sjukt mycket också <-.->

Jag har lotsat igenom en hel del bloggar, oh Peters enorma vänskapskrets :S, själv har jag typ... bara honom som bloggar, hehehe. Det känns nästan som om jag tränger mig på han och hans vänner :/

I alla fall, skall kanske börja Photoshoppa lite... jag har ingen scanner, så mina bilder som jag gjort för hand kan jag tyvärr inte visa för er, men jag har några äldre bilder på Deviantart, bilder som jag typ gjorde när jag andra året på Gymnasiet :S
Skiss - gjordes när jag gick första året 0_o
en gammal bild från 1:a året på Gymnasiet. Notera hennes utsträckt ben, egentligen så var det tänkt att en person skulle hålla i hennes vrister, men av någon anledning blev den personen aldrig någon realitet :S



Nåja, på den tiden, 2004, var det inne med Worms Armageddon, tänka sig vad man kunde få ned på ritpappret då :S


Peter, här har du en av mina "Natarhaanare" på bild! Du kanske kommer ihåg när jag berättade om det där stora projektet jag hade xD? En snabb skiss av karaktären Micollie, gjord på MS Paint, 2007



(Uppdaterad) Här är en annan, hon heter Eih, och är en relativ ny karaktär i min Natarhaan - sagovärld. Gjord i MS Paint, 2008 i Januari. Notera skilnaden i ritstrukturen mellan bilden från 2007 och 2008!

Det kommer kanske mer bilder!

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0