Sub Domän

God dag sir!

Hmm, jag har suttit och klurat lite på hur jag skall utveckla min "fina" blogg. Jag funderar dock på att skapa en sub-blogg, som skall handla om reality-fantasy. Man kan ju då undra vad den skall handla om, och det är just det jag tänker på.
Jag funderar på om jag inte skulle ta och väcka några av mina gamla projekt till liv igen.
Jag har några riktigt fina grejer som ligger och väntar på att få slutföras; och jag har stora förväntningar om det! Nå, poängen med det här projektet är att jag vill dela med mig allt till er (jovisst, ni kommer att märka vilken fantasi jag har), och varför skall man ta betalt för allting, när man kan få det gratis?

Min sub-blogg skall bli som ett sorts "Drop-In", där du kan gå in, läsa och gå ut igen, utan att bli medlem eller ha andra märkliga inträdes ritualer för dig. Jag vet inte när den bloggen kommer igång, kanske idag eller i morgon, eller nästa vecka - jag måste först se över hur jag skall organisera det hela.
Dock är de tnågot jag brinner för, så en blogg om detta kommer att dyka upp, inom sinom tid :D

Kategori
Vad är då reality-fantasy för något? Traditionellt kanske man genast börjar tänka på drakar och allt det där som normalt brukar förknippas med ordet "Fantasy".  Reality Fantasy är, om man skall ge en överskådlig förklaring; mer som ett slags mellanting mellan Fantasy och Reality. När man nämner ordet "Fantasy" i den här meningen, så innebär det inte alls att det behöver handla om sagor, det kan lika gärna vara en påhittad historia, som utspelas sig någonstans här på jorden, men beskriven på ett sådant sätt, att det är som att kika in i en annans, påhittade värld.
Okej jag skall utveckla mig lite bättre på den nya bloggen, i swear! :D

Det kommer mera information, så hang on, I'll be back soon!


Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0