Teasing or what?



Tja, bestäm själva! xD

Personligen hatar jag inte Tiffany, men det här är ju för bra!

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

tiffany är ju bara såååååå söt XD

2009-02-25 @ 12:01:41
--<-<{@    David    @}>->--

Javisst, men jag tycker Jung Seyoon eller Taeyeon är bättre :)

2009-02-25 @ 12:47:02
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Bojkotta SNSD!!!! Jag gillar dom inte alls, stör mig på dom som spelar deras musik när dom är med mig xD Jag verkligen..do not like SNSD :P Respektlösa, plastiga snorungar! :P Ni vet att dom är plastic-fantastic va? :P

2009-03-10 @ 14:00:11

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0