Vill ha vänner

I want some friends!!! Hur i H***** får man fler vänner på bloggarna? Jag har bara Peter, men i want some more, rofl....

Gud vad jag beter mig barnsligt, men allvarligt talat, jag vill ha fler vänner... som typ läser det jag gör och ger lite eko på dom där bilderna jag plankar upp för er, heheheh.

Jag skall in på bloggtoppen och rensa ut huset där... får väl se vad man finner, kanske en hög med dynga eller kanske något så vacker som en... vän :)






"I wanna shine on in the hearts of men
I want a meaning from the back of my broken hand"

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    J.    @}>->--

Men lille gubben, testa www.mertrafik.se så lovar jag dig minst 20 besökare/dag. Och om du komenterar deras bloggar så är folk snälla och läser dina :)

2009-02-24 @ 22:27:21
URL: http://jantra.blogg.se/
--<-<{@    J.    @}>->--

Sv: Stackare, att du aldrig lär dig... din syster heter Jantra. J-A-N-T-R-A :)

2009-02-24 @ 22:40:31
URL: http://jantra.blogg.se/
--<-<{@    J.    @}>->--

Sv: Du, det är faktiskt Visby´s vackraste ställe. Gå dit och titta själv! Man ser hustak och hav... och jaa. Och går du dit på kvällen ser du solnedgången. Vackert! :)

2009-02-24 @ 22:45:40
URL: http://jantra.blogg.se/
--<-<{@    peetah    @}>->--

whuuut ? är det din syrra ?:P hon var ju söt XD

2009-02-25 @ 12:05:00
--<-<{@    David    @}>->--

lol Peter



Mjo, visst är hon? :)

2009-02-25 @ 12:45:24

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0