\,,/<^.~\,,/

Ja, jag vet att jag snackar mer om min blogg design än vad jag gör om vardagslivet. Men, som jag sa tidigare, jag älskar design! Jag blev extremt nöjd med den här designen.
Header är minimerad till endas 100px, och hela bloggens bas är förflyttad 320px nedåt, för att låta bakgrunden ugöra själva layten.

Hade stora funderingar på hur jag skulle få bloggen att se lite mer intressant ut, och Blogg.se har verkligen sina begränsningar. Bla. kan man av någon anledning inte kontrollera hur många inlägg man vill skall visas, så sidan blir sju mil lång. Sedan kan man inte redigera texten i själva inläggen internt, vilket är ett konstigt minus.

Andra saker som jag brottades med igår, enda in till sena natten var IE buggarna. Av någon anledning kan IE inte visa Margin. Jag googlade i två timmar, och fick alltid samma svar: "IE shows Margin values twice", med andra ord, om du har Margin:20px; så visar IE istället en margin på 40px!

Mitt problem var att IE inte visade någon margin alls! Den har sidans margin är 320px, men i IE var den lika med 0. Det betyder att sidan är klistrad till överkanten på webläsare, och bakgrunden syns inte. Så efter några timmars frustrerande letande och fixande så gav jag upp och PLACERADE EN TABELL MED HÖJDEN 320PX I <HEAD> TAGGEN ROFL...!!!

Det, om något annat, verkar i alla fall fungera, men om ni ser buggar och konstiga saker i olika webbläsare, så säg till mig :)

Annat är att Opera inte visar den korrekt, där försvinner delar av den svarta BG färgen bloggkroppen utgör -.-
Både AVANT och IE gör så att texten som står över de fyra låtarna som finns under CBOXEN istället står vid sidan av Youtube spelarna, så dom "sticker ut" från sidan vilket är skitfult, men inget jag kan göra åt.

Så använd Fire Fox om du vill se hur min blogg verkligen ser ut xD

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    J. -17 och mamma till Julius    @}>->--

det går visst att ändra antal inlägg /sida.

kolla här för hjälp: www.designadinblogg.se

Pöss på dig bror

2010-10-17 @ 21:25:15
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0