Hårda Bud



HAHAHA
jag vet inte om Peter gör det medvetet, men han väcker så roliga minnen hos mig... Jag har på senaste tiden försökt få honom att skriva en egen berättelse, vilket verkar vara omöjligt, men jag skall damn me lyckas! xD
Han refererar hela tiden till hur jobbigt det var att hålla i pennan, och kommer med 100 mer eller mindre osannolika bortförklaringar till varför han INTE kan skriva, men så sa jag; "Du behöver ju faktiskt inte använda en penna, du kan ju trycka på tangentbordet..."

Kändes som om hans bortförklaringar tog slut där, hahahaha! (With no respect for you, Peter! xDxD)

Men när jag läste hans inte minst sagt MASSIVA inlägg om en dröm han hade, så kunde jag i alla fall inte undgå att se potentialen i hans skrivande, förutom att han kanske borde använda sig lite mer av space och radbrytningar samt stycken i sin text... xD  Ärligt talat Peter, jag tror inte någon kommer att kunna läsa allt det där i ett enda kör, hehehe.

SINNESSJUK DRÖM
For that matter, i had a dream too, om en ganska märklig sådan. Jag drömde faktiskt om Phuong (fast jag aldrig träffat henne), Peter, Becky och Pawski (tysken, Peter), ni sprang omkring med maskingevär och sköt färgade Pain-Ball kulor på folk i C-Huset. Lars (våran fysiklärare) var jätteförbannad och skrek att vi skulle ge fan i att störa hans arbete, för han höll på att bygga en maskin som kunde skapa svarta hål.

Sedan kom Peters och min legend, Tjejen från B-Huset och frågade Phuong om hon ville ha skjuts till månen, och då blev Peter arg och sa att han skulle äta upp en Handgranat, men då blev Tjejen Från B-Huset ledsen och skickade iväg Phuong till Pluto istället och gav Peter en kram. Becky försvann någonstans i början, och Pawski satt ute på skolgården och grävde upp dom här stenplattorna med en röd plast spade, för att han hade grävt ned hans mors pensions arv någonstans där.

Sedan satte Phuong som nu helt plötsligt var tillbaka, eld på Pawskis mors pensionarv, och Pawski grät, för nu kunde han inte åka och hälsa på sin bror på Svalbard, och Peter var borta (han syntes inte till någon mera i drömmen) liksom Becky, så kvar var Tysken och Phuong i ett brinnande inferno mitt på skolgården. Där tog drömmen slut.

Man kan ju undra vad det där symbolerade. Vad tror ni?


Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Hahaha!!!! Du är nog den första som har med mig i sin dröm xD

2009-03-27 @ 20:05:23
--<-<{@    David    @}>->--

Eh, tolka det inte fel nu bara min vän :S Men jag drömmer om allt och alla, vi får väl anta att jag är en rätt mångsidig person när det gäller drömmar, hahaha!



God Kväll! xD

2009-03-27 @ 20:46:26
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Jag som satt och formulerade min mening på ett; missförstå inte mig; sätt, men tydligen lyckades jag inte iaf? :P Haha...it was supposed to be a joke :P

2009-03-27 @ 21:58:41
--<-<{@    David    @}>->--

Oh, jag var rädd för att DU skulle missförstå mig :S Jag ahr ju inte sett dig mer än på en bild (möjligen)... jag tvekade faktiskt på om jag skulle ta med ditt namn när jag skrev om drömmen, jag menar, Becky, Pawski och Peter har jag ju träffat i verklighete :D



I alla fall, jag missförstod dig inte, så du kan sova lungt i natt! xD Ha det bra! oxoxox

2009-03-27 @ 22:08:40
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Haha det är farligt det där :P Jag tänkte samma sak när jag skrev om petäär första gången. Mest om att Becky inte skulle missförstå mig xD Haha...Då kan vi båda andas ut ;)



Ha dt!

2009-03-27 @ 23:51:18
--<-<{@    peetah    @}>->--

pongi skulle inte jag missförstå mer än becky ?XD



hahha sikken dröm du har livlig drömfatasi XD sjklart ska kvinnan från B huset dyka upp med :P btw du som målar så fint kan inte du måla en bild på henne ?XD minns faktiskt inte hur hon såg ut XD

2009-03-28 @ 16:36:37
--<-<{@    David    @}>->--

Om du vill så, jag får bara dra mig till minnes hur hennes ansikte såg ut (du VET vem jag ananrs brukar relatera till, Peter... xD That stays between you and me :D)

Men jo, jag skall försöka, hahaha!



Ha en bra kväll på er alla!

2009-03-28 @ 18:23:41
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Haha petäär, men jag får en känsla av att du fattar haha xD Medan Becky ger mig känslan av att hon tror att jag raggar på hennes didi xD

2009-03-28 @ 22:27:47

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0