Nu är Jag Nöjd

Da Pengu's Arirang No. 5 version 2.0
x 1400 x 900 px upplösning
v 1280 x 800 px upplösning
x  FF eller Opera

Har ni inte detta, så blir det inget bra :)

Sådärja, ja, jag vet, ännu en episod i mitt oändliga byte av design. Men den här bakgrunden är faktiskt den bästa jag gjort på länge! Alltså med andra ord, jag är super nöjd! Jebblar vad mankänner sig självbelåten varje gång man tittar på den! Jag älskar (ärligt talat) den svaga aningen om att Sydkoreas symbol kan anas bakom tjejen! xD

Som ni kanske har lagt märke till så har jag slopat Headern och layt illustrationen. Istället använder jag mig av bakgrunden som bild. Jag vet inte varför, men det kanske bara är ett nytt sätt att göra en "header" på? xD
Den här bloggen är modern, så den kräver visserligen sina krav på besökarens upplösning som han/hon har på skärmen.

Nu skall jag sova! God Natt!

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

hahaha nice, är det bara en bakgrundsbild ?XD

2009-03-19 @ 13:39:06

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0