Nyheter!

Här är några nyheter kring min nya design:

x Sidan är kortare
v Första sidan är smalare xD
x En ny låt har valts (Relation - Your Tiny Mind) Ni hittar den under klockan.
v Endast 2 inlägg per visning (gud vad skönt med en KORT blogg)
x No header
v Ny Chat Box
x Länkarna har förkortats till enbart Blog Exits
v "Previously" visar ny bara 4 länkar. Resten ligger i "Archive"

Så nu har min blogg bantat ned sig ordentligt. Den här stilen skall jag nu försöka hålla ett tag. Nu har jag äntligen hittat ens til som passar mig :D

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    J.    @}>->--

Du har visst en heater, eller vad kallar

du bilden högst upp?

2009-03-12 @ 06:58:29
URL: http://jantra.blogg.se/

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0