Skapa Lite Nytt

JAG  antar att det är dags för mig att börja skriva lite mer på min blogg. Nu för tiden har jag arbetat mycket på att försöka göra min tillvaro något bättre,

De flesta uppdateringarna kommer att ske via min nya sida, så kika gärna in där! xD
I alla fall, snackade lite med Peter idag, han verkar fortfarande okej. En gång i tiden lärde han mig att käka mindre godis, vilket jag tackar honom mycket för, men nu fick jag reda på att han själv har fallit ned i sockergropen, haha!
Ödets ironi, va? xD

Jag hoppas jag kan komma tillbaka till Linköping, bättre ställe finns inte, i alla fall om man gämför det med Gotland. man pratar ju om levande döda, och det är nästan lite så här med :S

Vi kan väl börja en liten lek? Vi döper leken till "Om Jag Hade..." Här får vi fantisera om vad vi vill :D Ingeting är omöjligt!

OM JAG HADE 130miljoner kr, så skulle jag flytta tillbaka till Linköping, köpa mig en LITEN villa i rött tegel. Där skulle jag bo de närmsta fem åren. Jag skulle kunna plugga det jag ville, jag skulle betala tillbaka till CSN och be dem att dra åt helvete xD
Sedan skulle jag satsa mycket på min älsklingssport, Bowling, köpa lite nya klot och andra grejer, och så skulle jag börja träna 3h varje dag :)  Sedan skulle jag köpa en riktig bra dator och spela Metin 2 ända tills jag tröttnar, hahaha! Och så skulle jag fråga Peter vad han önskar i present, och så skulle jag köpa honom en riktig monsterdator, bara för att se om han tar emot den, haha!
Efter dom där fem åren av studier så skulle jag flytta till Japan eller Sydkorea, för vackrare ställen fins inte! :D

Men om jag hade 130 mille, så skulle jag i alla fall inte stanna här på Gotland...

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Right on! Åt helvete med csn! :P

2009-03-27 @ 12:08:24
--<-<{@    David    @}>->--

Oh, ja, om jag vinner 130 mille så skall jag beställa hem en sådan där lån blankett och skriva med stora, röda bokstäver: "Dra Åt Helvete!" tvärs över den och sedan skicka tillbaka den xD



Nej, skämt å sido, CSN skulle man då aldrig behöva bekymra sig för mer, hehehe!



Ha en bra dag Phoung!

2009-03-27 @ 12:20:56
--<-<{@    peetah    @}>->--

hahah spelar du fortf metin 2 XD trodde du trötnat på den XD

2009-03-27 @ 13:45:02
--<-<{@    Phuong    @}>->--

Med risk för att CSN's spioner anmäler mig eller nåt, men jag hatar csn så mkt så jag bara hoppas att stället bombas xD

2009-03-27 @ 15:48:24
--<-<{@    David    @}>->--

Hahaha, där sade du något bra Phoun! CSN som spionerar på oss - vilken story it should be! xD



Den sparar jag åt Peter, så han kan börja sitt skrivande någon gång! xD



Peter: Nej, men om jag hade 130 mille så kanske... :D

2009-03-27 @ 17:03:49

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0