The Girl Next B-uilding xD


"Tjejen från B-Huset - En Legend För Oss Båda xD"


Okej Peter, bara för att du nämnde det förut, så fick du mig att åt minstone försöka rita av henne - men jag kommer inte ihåg hennes ansikte så mycket. Det var ju trots allt nästan 8 månader sedan jag såg henne sist :D
Det jag minns mest på henne det är hennes mun och glasögon :D
Håret är svart, men orkade inte pilla så mycket med färger, så det fick bli denna snabba skiss. Vissa detaljer har jag lagt till för egen hand, mest för att fylla ut tomrummen, men det är en bild som är baserad på de suddiga minnen jag har av henne - men visst var hon söt, Peter? xD

Jag vet inte om denna bild blev så lik, men om du ser henne någon gång, so let me know, hahaha! Men det var svårt att rita bilden - det är sannerligen inte lätt att rita av ett ansikte på en verklig människa ur minnet - en människa man bara sett på avstånd och för 8 månader sedan, hahah xD

I alla fall, här är mitt försök, så njut av det, Peter! Här är Legenden "Tjejen Från B-Huset" xD

Ritad på MS Paint som vanligt :D

oxoxoxox

Umm? Wanna Yell at me? Then go ahead and take the opportunity here, and screeeeaaam as loud you only can - and then, maybe i will hear and make some responds :D
--<-<{@    peetah    @}>->--

tror jag minns inte grann genom denna bild XDXD hahha vår gemensam lover XD nice job ^^

2009-03-29 @ 10:58:40
--<-<{@    David    @}>->--

Det var konstigt nog bara munnen och glasögonen som framträdde mest tydligast i minnet när jag gjorde bilden :D



Jag minns att hon hade en stor mun - eller breda läppar, och att hon hade svarta Glasögon med något rött på :D

2009-03-29 @ 11:11:45
URL: http://arirang.blogg.se/

Speak To Me!

Your Soulname pls:
Forget Me?

E-Mail:

Blog Exit:

Soul Shout:






RSS 2.0